03:28 Comment0 Comments

Dunku bilimum garip seyden sonra bugunku performansimi tebrik ediyorum :) Iki arkadasimin dugununde tam 2 ay once cektigim fotograflarla sonunda bugun ilgilendim. Sonra gece 12'de dus almaya karar verip, bir saat sonra da kisliklarimi kaldirma isine giristim. Su an saat 03:30; kisliklari kaldirdim, yazliklarimi tamamen cikardimm, bir suru verilecek ayirdim. Cok uzun zamandir blogla ilgilenmeyi dusunuyordum, onu da bugun yapayim bari dedim :) Aslinda secim oncesi yazmak istedigim bir seyler var, tarihe not dusmek adina kafamda bir seyler donuyor ama artik onu da bir sonraki azar sonrasi procrastination gunumde yaparim.

Yarin calisabilmeyi umuyorum ama uzerime soyle bir bosvermislik geldi: ben su an istedigim kadar sikilayim bunalayim, stres olayim bu tez oyle ya da boyle bitecek. O her zaman yasadigim 'eyvah calismam lazimdi ben yine bilmem kac saattir neyle ugrasiyorum, calissaydim simdi neler neler bitirmistim' hissini bugun hic yasamadim. Bundan sonra da boyle devam etmeyi umuyorum :) Kuyrugum yeterince sikisinca gayet verimli calisabildigimi (aslinda bayagi da sikisti ama neyse), sonucta gayet memnun edici seyler cikarabildigimi bildigime gore bosu bosuna 'aman calisaydim, ben niye calismadim, ne salagim' hissiyatina hiccc gerek yok. Illa ki bitecek iste.

Neyse bu rahat ve bosvermis halimin pek yakinda bir taraflarimda patlamamasi dilegiyle uyumaya gidiyorum.

Sabah erken kalkip calisayim :D

0 yorum: