08:54 Comment4 Comments

Amaaan ben çok sıkıldım bu Coldplay'den.

Azıcık yakışıklı vokalistleri var diye; sahnede bi ileri bi geri sallanarak, arada piyanonun tuşlarına basarak adamlar memleketlerini peşlerinden sürüklüyo. Ulen İngilizsiniz siz; Pink Floyd'u çıkarmışsınız, Deep Purple'ın Led Zeppelin'in vatanı orası - utanmıyo musunuz Coldplay denen dandik (burda "s" harfiyle başlayan başka bi şi diyesim geldi ki heralde hayatımda ilk kez cümle içinde kullanışım oldu aklımdan geçirmem bile :D ) grubu bu kadar tepelere çıkarmaya.

Neyse ki Brit ödüllerinde British Live Act'i Maiden aldı :DD

Yalnız Classic Rock'taki şu habere acaip sinir oldum:

Damn and blast! AC/DC’s Black Ice was only the second best-selling album of 2008 worldwide, according to the latest figures.

Angus Young and co were inexplicably beaten to first place by… wait for it… Coldplayzzzzzzzzzzzzzz…

Peehhh... Nerde o eski inkilizleerr..

4 yorum:

vefizoo dedi ki...

Canım Satriani'den çalıntı şarkılarıyla yılın en iyi şarkısı Grammy'si aldılar ya, helal olsun dedim. Krolar...

ay bükücü dedi ki...

İngilizlerin dönem dönem birilerine oynamasi aliskanligi.. ne kadar iyi de olsa ne kadar kötü de olsa onlar bunu spor olarak yapiyor. tenis turnuvalarında tim henman'ı desteklemeye gitmeleri gibi. sporcan ingilizler. sizi gidi :)

Muzaffer dedi ki...

Ilk iki album, sonra fos oldu gibiler. Haketmiyorlar bence de. Arti Gwyneth'la evli, ekstra gicigim kendisine.

Cigdem dedi ki...

ay evet yaa o gwyneth sebebiyle ben bile gıcığım =)

bu arada "sporcan" enteresan olmş :)